راهنمای خرید دستگاه کارتخوان : خرید دستگاه کارتخوان امروزه یکی از ضروری‌ترین نیازها برای تمامی اصناف و مشاغل و همچنین مراکز خریدوفروش به شمار می‌رود. درواقع با تغییرات عمده‌ای که به‌واسطه نفوذ و گسترش تکنولوژی در زندگی‌های امروزی ایجاد گردید. و نیز برای امنیت بیشتر و همسو شدن با فناوری‌های عصر حاضر، فرهنگ و چگونگی استفاده از دستگاه کارتخوان یا پوز به‌درستی با زندگی مردم ما سازگار شده است. در یک سال گذشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا، لزوم جابه‌جایی کمتر پول نقد و استفاده از کارت‌های بانکی در خریدهای روزمره و مراودات مالی، اهمیت استفاده از دستگاه کارتخوان دو چندان شده است. بنابراین در حال حاضر به‌ندرت می‌توان مراکزی را دید که از این تکنولوژی بی‌بهره هستند. به همین منظور، این مطلب را به ارائه راهنمایی‌های لازم در رابطه با خرید دستگاه کارتخوان اختصاص داده‌ایم.

راهنمای خرید انواع دستگاه کارتخوان

نکاتی در مورد خرید دستگاه کارتخوان

روش خرید دستگاه کارتخوان از

تجارت گستر موج | iranTGM

مدارک و شرایط لازم برای خرید دستگاه کارتخوان

اطلاعات مهم و ضروری “شرکت تجارت گستر موج | iranTGM” (ارائه دهنده انواع دستگاه کارتخوان و خدمات مرتبط با آن)

راهنمای خرید

همه ما به خوبی با دستگاه پوز و نحوه کار با آن آشنا هستیم. اما بد نیست بدانید که این تجهیزات با قابلیت‌های متنوع، اساساً یک پایانه فروش هستند. که کلمه‌ ‏POS مخفف point of sale ، به همین معنا می‌باشد. علاوه بر اصلی‌ترین کاربرد دستگاه کارتخوان که همان پرداخت هزینه مربوط به خرید محصولات است. از امکانات دیگری نظیر خرید، دریافت موجودی، پرداخت قبوض، گزارشات و همچنین خرید شارژ تلفن نیز برخوردار می‌باشد. 

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه‌های کارتخوان در بازار وجود دارد. که در این بخش با بررسی مشخصات هر یک از آن ها به راهنمایی بهتر جهت انتخاب و خرید دستگاه کارتخوان مناسب می پردازیم.

دستگاه کارتخوان ثابت

این نوع دستگاه کارتخوان را می‌توان یکی از نخستین دستگاه‌های موجود در بازار دانست. که استفاده از آن، مستلزم اتصال به خط تلفن و اینترنت می باشد. البته این کارتخوان‌ها، دارای مشکلات عدیده‌ای نظیر اختلال در استفاده هم‌زمان از تلفن و دستگاه کارتخوان نیز هستند. امروزه با جایگزین شدن نمونه‌های جدید و خرید دستگاه کارتخوان سیار، نگرانی چندانی بابت این نقاط ضعف وجود ندارد.

از متداورل ترین و معمول ترین نمونه های پوز که هم به صورت ثابت و هم با استفاده از خط تلفن می توان استفاده کرد کارتخوان پکس مدل S58 می باشد که هم اکنون بصورت آکبند و استوک در

تجارت گستر موج | iranTGM

موجود می باشد.

دستگاه کارتخوان سیار

بدون شک پوز سیار را می‌توان محبوب‌ترین و جدیدترین دستگاه پوز، دانست. قابلیت حمل آسان، ابعاد کوچک و جمع‌وجور و باتری قابل شارژ، از جمله ویژگی‌هایی است که توانسته نیاز برخی مشاغل و فروشندگانی که همواره در حال جابه‌جایی هستند را برطرف نماید. اینترنت مورد نیاز دستگاه کارتخوان سیار، از طریق یک سیم‌کارت به راحتی قابل تامین است.

دستگاه کارتخوان وای فای(wifi)

کاملاً مشخص است که برای استفاده از این دستگاه کارتخوان، وجود اینترنت وای فای الزامی برای این نوع از دستگاه‌های پوز است. همچنین به دلیل استفاده ساده و راحت، همواره اصلی‌ترین گزینه برای فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها محسوب می‌شوند.لازم به ذکر است همه کارتخوان های وای فای(wifi) دار از سیمکارت و شبکه GPRS هم پشتیبانی می کنند.

کارتخوان اندرویدی راهنمای خرید دستگاه کارتخوان

کارتخوان های اندرویدی از جدیدترین نسل های کارتخوان هستند که با سیستم عامل اندروید این امکان را به شما می دهند که ، در کنار عملیات پرداخت به راحتی از نرم افزارهای اندرویدی – صندوق حسابداری با توجه به نیاز کسب و کار خود استفاده کنیم.لازم به ذکر است کاتخوان های اندرویدی از وای فای(wifi) و سیم کارت به صورت جداگانه پشتیبانی می کنند.

دستگاه کارتخوان قابل اتصال به کامپیوتر

وجود برخی قابلیت‌ها در دستگاه کارتخوان کامپیوتری موجب گردیده که اکثر مراکز فروش بزرگ مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای، این سیستم پوز را برگزینند. در حقیقت با خرید دستگاه کارتخوان pc-pos و اتصال آن به سیستم کامپیوتر، ضمن سهولت در کنترل، امکان اشتباه و خطا را نیز می‌توان به حداقل رساند.

روش خرید دستگاه کارتخوان از تجارت گستر موج | iranTGM

خرید انواع دستگاه کارتخوان از شرکت تجارت گستر موج | iranTGM دارای سه روش است. شما می توانید هر یک را با توجه به شرایط کاری خود انتخاب و اقدام به خرید کنید.

۱–  روش پرداخت با رمز پویا

بدین صورت که با انجام مراحل پرداخت در صفحه پرداخت وبسایت تجارت گستر موج | iranTGM با دریافت رمز پویا، به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

۲–  روش پرداخت کارت به کارت

این روش یکی دیگر از گزینه های روش پرداخت ما است. به طوری که در مرحله آخر پرداخت، شماره کارت را دریافت نموده و پس از انجام کارت به کارت، رسید را برای کارشناس ارسال می کنید.

۳–  روش پرداخت در محل

در این روش پس از سفارش، خریدار می تواند بعد از آماده شدن کارتخوان مورد نظر خود به شرکت مراجعه کند. کارتخوان را تحویل بگیرد. در همان زمان کارشناسان تجارت گستر موج | iranTGM دستگاه را به همراه خدمات راه اندازی و تنظیات تحویل خریدار می دهند. پس از آن وجه پرداخت خواهد شد.

مدارک و شرایط لازم برای خرید دستگاه کارتخوان

برای خرید کارتخوان مورد نظر خود کافیست مدارک زیر را به شرکت تجارت گستر موج | iranTGM یا هر شرکت دیگری که قصد خرید از آن ها را دارید؛ ارائه دهید. دقت داشته باشید در صورت هر گونه پرسش و یا ناقصی مدارک می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما را یاری خواهند کرد. اصلا نگران نواقص در مدارک خود نباشید!

کپی کارت ملی به صورت پشت و رو

کپی صفحه اول شناسنامه

تاییدیه شماره شبای حساب با مهر شعبه بانک مربوطه

آدرس و کدپستی

ارائه شماره تلفن ثابت و همراه

ارائه مشخصات شخصی فرد همراه با مشخص نمودن صنف کاری

ارائه کد رهگیری که می بایست از سایت مالیات دریافت گردد. (در صورتی که نتوانید کد رهگیری خود را از سایت دریافت کنید کارشناسان تجارت گستر موج | iranTGM این کار را برای شما به صورت رایگان انجام خواهند داد.)

ارائه برگه استشهاد محلی. به این صورت که مشخصات کامل خود را در آن درج کرده و دو نفر از کاسبان محل زندگی شما آن را امضا و در نهایت مهر کنند. (برای اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل و دقیق راهنمایی کنند.)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!